Dit trio verrast hun publiek met virtuoze, verfrissende en persoonlijke concerten en is bezig met een opmars langs de Nederlandse podia. Vernoemd naar de schilder Vincent van Gogh is dit trio ontstaan in Amsterdam. Als samenwerking tussen muzikale vrienden Enzo Kok, viool, Charlotte Brussee, cello, en Maxim Heijmerink, piano. Naast hun vriendschap zijn ze verbonden door het feit dat alle drie winnaars zijn van het Prinses Christina Concours. Hun debuut op de Nederlandse tv was live in Podium Witteman.